Προ ημερών έκανε τον γύρο του Διαδικτύου ένα περιστατικό με έναν άνδρα ο οποίος γευμάτισε σε εστιατόριο στη Μύκονο και την ώρα της πληρωμής του λογαριασμού ζήτησε αντί για απόδειξη να του εκδώσουν τιμολόγιο στο όνομα της εταιρείας του. Ομως, με την έκδοση του τιμολογίου… αποκαλύφθηκε ότι το εστιατόριο είχε οφειλές 50.000 ευρώ. Μάλιστα η ΑΑΔΕ τον ενημέρωσε ότι αν έχει κι άλλες συναλλαγές με το εστιατόριο, θα πρέπει να καταβάλει τα χρήματα στην Εφορία και όχι στο κατάστημα. Και αυτό γιατί ο ιδιοκτήτης χρωστάει 50.000 ευρώ σε ΦΠΑ και έχει ενεργοποιηθεί το μέτρο της κατάσχεσης εις χείρας τρίτων. Ιστορία φορολογικής τρέλας ή μήπως κάτι άλλο συμβαίνει; Στη συγκεκριμένη περίπτωση η πραγματικότητα είναι διαφορετική καθώς τα «λαγωνικά» της ΑΑΔΕ διαπίστωσαν ότι το εστιατόριο και η εταιρεία στην οποία κόπηκε το τιμολόγιο είχαν… τον ίδιο ιδιοκτήτη! Δηλαδή από τη μια το εστιατόριο είχε φεσώσει το Δημόσιο και την ίδια στιγμή ο «πελάτης» έκοβε τιμολόγια στο όνομα της ίδιας εταιρείας για να εμφανίσει δαπάνες. Μάλιστα ο ίδιος «πελάτης» μόνο τον μήνα Απρίλιο είχε φάει… 9 φορές στο συγκεκριμένο εστιατόριο και έκανε τζίρο 6.000 ευρώ ζητώντας τιμολόγιο. Η υπόθεση αποκαλύφθηκε από το τιμολόγιο το οποίο εκδόθηκε ηλεκτρονικά και εμφανίστηκε στην πλατφόρμα myDATΑ μέσω της οποίας έγινε η διασταύρωση. Τα myDATA επιστρατεύονται στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής και όπως μαθαίνουμε η ΑΑΔΕ σχεδιάζει μπαράζ διασταυρώσεων…
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ