Η Google είναι η νέα χορηγός της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών της Γερμανίας. Η επιλογή του γίγαντα του Διαδικτύου συνδέεται με την κατακόρυφη αύξηση του ενδιαφέροντος για το γυναικείο ποδόσφαιρο συμπεριλαμβανομένων των social media. Ο πρόσφατος τελικός του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μεταξύ της Αγγλίας και της Γερμανίας κατέγραψε ρεκόρ τηλεθέασης στη χώρα του Γκαίτε, ενώ αυξήθηκε κατά 450% η αναζήτηση στο Διαδίκτυο για τη διοργάνωση σε σχέση με το προηγούμενο Euro.

Το οικονομικό σκέλος της συμφωνίας της Google με τη γερμανική ομοσπονδία δεν έγινε γνωστό.