Αγχος και ανησυχία διακατέχουν τα στελέχη των ναυτιλιακών εταιρειών καθώς δεν υπάρχουν σαφείς κατευθύνσεις από τις κυβερνήσεις αναφορικά με τα μέτρα που λαμβάνουν για την προσαρμογή της ναυτιλίας στους νέους «πράσινους» κανονισμούς. Τα εναλλακτικά καύσιμα δεν φαίνονται στον ορίζοντα, οι επενδύσεις σε υποδομές καθυστερούν και σύμφωνα με διεθνή έρευνα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS) τα στελέχη των ναυτιλιακών εταιρειών επισημαίνουν ότι προκειμένου να προσαρμοσθεί με επιτυχία η ναυτιλία, όλες οι αναγκαίες επενδύσεις θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί στα επόμενα 15 χρόνια. Ωστόσο «άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων, άλλα δε… οι κυβερνήσεις κελεύουν» καθώς κάτι τέτοιο δεν φαίνεται εφικτό, με αποτέλεσμα όπως τα ίδια τα στελέχη εκτιμούν σε ποσοστό άνω του 40% η χρήση των ορυκτών καυσίμων από τη ναυτιλία θα συνεχισθεί στα επόμενα 25 χρόνια ενώ ένα επιπλέον 27% εκτιμά ότι θα συνεχίσουν να υφίστανται και τα επόμενα 35 χρόνια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ