Στο TikTok δεν καταφεύγουν μόνο οι πολιτικοί – εσχάτως και στα καθ’ ημάς – που προσπαθούν να πείσουν τη νεολαία να τους ψηφίσει. Το χρησιμοποιούν (μαζί με το Facebook, το Instagram και το Twitter) και πολλοί επιτήδειοι οι οποίοι επιχειρούν να εξαπατήσουν ανυποψίαστους χρήστες και να τους αποσπάσουν χρήματα και προσωπικά δεδομένα. Δυστυχώς, πολλοί εξ αυτών τα καταφέρνουν. Η εκπρόσωπος της Οργάνωσης Καταναλωτών Βρετανίας (Which?) είπε στα «ΝΕΑ» ότι τους τελευταίους μήνες οι χρήστες κοινωνικών δικτύων «βομβαρδίζονται από κάθε κατεύθυνση» από ένα «νέο κύμα ιδιαιτέρως πειστικών ηλεκτρονικών απατών». Οι απατεώνες ποντάρουν στην κυριολεξία στο συναίσθημα, είτε «πουλώντας» έρωτα σε μοναχικούς χρήστες είτε διακινώντας ψεύτικες αναρτήσεις για αναζητήσεις προσώπων που δήθεν αγνοούνται. Τα ευφάνταστα κόλπα τους δεν έχουν τέλος: από τη λεγόμενη «σφαγή του γουρουνιού» έως τα ψεύτικα «φιρμάνια» της εφορίας για πληρωμή οφειλών, οι απατεώνες νέας γενιάς έχουν ξεγελάσει δεκάδες χιλιάδες πολίτες. «Είναι σοκαριστικό ότι, εν έτει 2023, οι επιτήδειοι συνεχίζουν να δρουν ανενόχλητοι. Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα νέο κύμα πειστικών απατών. Δυστυχώς, οι τεχνολογικές πλατφόρμες – κοινωνικά δίκτυα, ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών ή υπηρεσίες πληρωμών – δεν μπορούν πάντα να εγγυηθούν την ασφάλειά μας» δήλωσε η Λίζα Μπάρμπερ, διευθύντρια του Κλάδου Τεχνολογίας της Which?. «Ωστόσο, η ευθύνη δεν πρέπει να πέφτει αποκλειστικά στους ώμους των καταναλωτών. Οι πλατφόρμες και η κυβέρνηση πρέπει να κάνουν περισσότερα για να σταματήσουν τους απατεώνες».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ