Σημαντική επίδραση έχει φέρει η μεγάλη διείσδυση του Ιντερνετ στην καθημερινότητα των Ελλήνων και στον τρόπο με τον οποίο πλέον επιλέγουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους. Είναι ενδεικτικό ότι τουλάχιστον μία online αγορά έχουν πραγματοποιήσει λίγο περισσότεροι από 2 στους 3 μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, με πιο δραστήρια αγοραστικά ομάδα τις ηλικίες μεταξύ 25-35 ετών. Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της έρευνας Focus on Tech Life που «τρέχει» με πρωτοβουλία της Focus Bari από το 1995, η χρήση Internet στη χώρα μας είναι πλέον καθολική, ενώ συνεχώς αυξάνεται και ο βαθμός αξιοποίησης των δυνατοτήτων που δίνει το Διαδίκτυο στους πολίτες-καταναλωτές για επικοινωνία, ενημέρωση, κοινωνικοποίηση, εκπαίδευση, αγορές κ.λπ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ