Πολιτικοί επιστήμονες συμφωνούν ότι η εικόνα που, προεκλογικά, κυριάρχησε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρωτίστως σε Twitter και Facebook, διαψεύστηκε στην κάλπη της 21ης Μαΐου. Αν και υπάρχουν ειδικοί αρμόδιοι να διερευνήσουν περαιτέρω και να εξηγήσουν τις αποστάσεις μεταξύ ψηφιακού και πραγματικού κόσμου, θα μπορούσε να υπάρξει ένα πρώτο φευγαλέο συμπέρασμα: η νίκη του TikTok, η επιδραστικότητά του καλύτερα, έναντι του Twitter. Και τα δύο χρησιμοποιήθηκαν από τα κομματικά επιτελεία αλλά με διαφορετική δοσολογία: άλλοι επένδυσαν στο θετικό μήνυμα, άλλοι πόνταραν κυρίως στο αρνητικό. Για την ιστορία, υπάρχουν πρόσφατα δεδομένα (από το περασμένο φθινόπωρο) για τη χρήση των social media στην Ελλάδα. Σύμφωνα με ανάλυση της Humble Digital Agency το αγαπημένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης των Ελλήνων είναι με διαφορά το Instagram (35,99%) και δεύτερο έρχεται το TikTok (23,03%). Ακολουθούν το YouTube, το Facebook, το Pinterest, ενώ ένα 14,87% προτιμά «άλλο» μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Οσο για τον χρόνο που περνούν οι Ελληνες στα social media ημερησίως, στο Instagram και το TikTok απασχολούνται για 2-4 ώρες (41% και 42%, αντίστοιχα) ενώ στο Facebook, που εγκαταλείπεται από τις νεότερες ηλικίες, για 1-2 ώρες (34%). Το σίγουρο είναι ότι τα social media θα είναι παρόντα και στη δεύτερη προεκλογική σεζόν – αυτή που ξεκινά επισήμως από την Τρίτη με ορίζοντα την 25η Ιουνίου. Το ερώτημα είναι ποια εικόνα θα κυριαρχήσει αυτή τη φορά και πόσο κοντά θα είναι σε εκείνη της πραγματικής κοινωνίας;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ