Το σύστημα της Τράπεζας θεμάτων για τις ενδοσχολικές εξετάσεις σε λύκεια αποτελεί ένα σύστημα με καλές «συστάσεις», το οποίο ωστόσο στη χώρα μας δεν έχει συναντήσει ακόμη την επιτυχία. Γιατί; Και στις δυο περιπτώσεις που εφαρμόστηκε (το 2013 και από το 2021 ως σήμερα) ο σχεδιασμός του σχολιάστηκε ως πρόχειρος με αποτέλεσμα να οδηγήσει σε προβληματισμούς και αμφισβητήσεις. Χθες στους προβληματισμούς προστέθηκε και η τεχνολογική «οχύρωσή» του. Σε κυβερνοεπίθεση απέδωσε η ηγεσία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) τη χθεσινή κατάρρευση του συστήματος της Τράπεζας θεμάτων που είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί επί δίωρο τεράστιο πρόβλημα στις ενδοσχολικές εξετάσεις των λυκείων της χώρας, με πολλούς μαθητές και μαθήτριες να αποχωρούν από τα σχολεία τους χωρίς να εξεταστούν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ