Περισσότερα containeships και bulker για διάλυση
Σημαντική αύξηση του αριθμού των πλοίων που πήγαν για διάλυση, καταγράφει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων, καθώς 36 και 32 πλοία έχουν διαλυθεί αντίστοιχα από την αρχή του έτους ενώ κατά την ίδια περίοδο του 2022 είχαν διαλυθεί μόλις 12 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και κανένα containership. Επιπλέον, στην αγορά φυσικού αερίου παρατηρήθηκε επίσης αύξηση των πλοίων που διαλύθηκαν, καθώς μέχρι σήμερα έχουν διαλυθεί συνολικά 9 πλοία, τρεις φορές περισσότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022. Από την άλλη πλευρά, η αγορά δεξαμενόπλοιων είναι το μόνο τμήμα που έχει δει μείωση στα διαλυμένα πλοία, με συνολικά 19 πλοία να έχουν πάει σε διαλυτήρια από την αρχή του έτους, σημειώνοντας μια μείωση 76% σε σύγκριση με τους πρώτους 5 μήνες του 2022.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ