Το διήμερο 29ης και 30ής Μαΐου θα μείνει σίγουρα ανεξίτηλα χαραγμένο στη μνήμη τόσο της εκπαιδευτικής κοινότητας, όσο και των ανθρώπων που κλήθηκαν να διαχειριστούν ψηφιακά τη διεξαγωγή των απολυτήριων εξετάσεων. Για τους πρώτους ως ένα διήμερο απρόβλεπτου άγχους και αποδιοργάνωσης, για τους δεύτερους ως ένας «πονοκέφαλος», απότοκο του πλήγματος ενός εκπαιδευτικού εργαλείου που χτυπήθηκε τυφλά και κατέρρευσε προσωρινά, θέτοντας το όλο ζήτημα στην κορυφή της δημόσιας ατζέντας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ