Η προεκλογική καμπάνια έγινε με επαγγελματικούς όρους και για το ΠΑΣΟΚ, που αξιοποίησε τόσο στελέχη του κόμματος όσο και διαφημιστικές εταιρείες για να κάνει μια πετυχημένη εκστρατεία. Η διευθύντρια επικοινωνίας Στεφανία Μουρελάτου είναι εκείνη που ανέλαβε τις επαφές με την «Αdmine», η οποία ανέλαβε το δημιουργικό στα σποτάκια του κόμματος και τις μικρότερες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – όπως αυτή με τα memes για το ΠΑΣΟΚ και τη σύγκρισή του με τη ΝΔ, τα οποία είχαν κύρια στόχευση τη νέα γενιά. Τα γυρίσματα για τα διαφημιστικά έγιναν από τη Stefi & Lynx Productions. Από εκεί και πέρα, τους προσωπικούς λογαριασμούς του Νίκου Ανδρουλάκη σε Facebook, Instagram, Twitter και TikTok διαχειρίζεται ο στενός του συνεργάτης Βασίλης Πανάγου, ο οποίος έχει αναλάβει την ψηφιακή εικόνα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, με ίσες δόσεις πολιτικής και ποπ ΠΑΣΟΚ, όπως το βίντεο με το πασχαλινό αβγό με τον πράσινο ήλιο στο Ορεινό Λασιθίου. Ο Ανδρουλάκης είναι ο πρώτος αρχηγός που έφτιαξε gifάκια με το πρόσωπό του, δηλαδή αρχεία που υποστηρίζουν είτε στατικές είτε κινούμενες εικόνες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ