Μαζί με την ανασύνταξη που επιχειρεί ο Αλέξης Τσίπρας μετά τη βαριά ήττα της 21ης Μαΐου, ενεργοποιεί και εκ νέου όλο τον μηχανισμό του σε κοινωνικά δίκτυα και στο επιτελείο του με στόχευση την εικόνα τους ή, όπως λένε στην Κουμουνδούρου, «το μέσο και το μήνυμα που τώρα πρέπει να εκπέμψουμε».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ