Με το σκεπτικό «ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει» ξεδιπλώνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης τη δεύτερη φάση της προεκλογικής εκστρατείας της ΝΔ, αφενός επιστρατεύοντας πίσω από τα φώτα τις ίδιες ομάδες κρούσης (συμβούλους, συνεργάτες και επαγγελματίες – στελέχη της αγοράς επικοινωνίας), αφετέρου εφαρμόζοντας ίδια συνταγή: προεκλογικά σποτ με αποκλειστικά θετικό μήνυμα, επιστράτευση κάθε εργαλείου digital marketing και μέγιστη αξιοποίηση των social media, γκάλοπ με τη μέθοδο του focus group και τακτική ανάλυσή τους. Πίσω από κάθε απόφαση για τη γαλάζια επικοινωνιακή στρατηγική κρύβονται εκ νέου συσκέψεις επί συσκέψεων στην κομματική έδρα στο Μοσχάτο, καθώς η δύναμη πυρός του Μητσοτάκη, κάθε κρίκος στην αλυσίδα της επικοινωνιακής στρατηγικής, δουλεύει από τον 2ο όροφο του νεοδημοκρατικού κτιρίου στην οδό Πειραιώς.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ