Σε επίπεδο ομάδων η Ferrari, παρ’ όλο που είχε την ταχύτητα και μπορούσε να οδηγήσει τα μονοθέσιά της στο βάθρο στο τελευταίο πριγκιπικό γκραν πρι, σε δύο ημέρες θα προσπαθήσει να αφήσει στην άκρη τις λάθος στρατηγικές – που έχουν καταδικάσει τους πιλότους της – για να ανεβάσει τον ρυθμό του Σαρλ Λεκλέρ αλλά και να τονώσει το ηθικό του Κάρλος Σάινθ, που δεν κρύβει την απογοήτευσή του για τον λανθασμένο τρόπο με τον οποίο τον διαχειρίζεται η ομάδα του μέσα στην πίστα. Σαφώς, από εδώ και πέρα, που τα λάθη θα μοιάζουν με βουνό όσο περνούν τα γκραν πρι, οι ομάδες θα προσπαθήσουν να επιλέξουν τη σωστή στρατηγική που θα τους αλιεύσει τους περισσότερους πολύτιμους βαθμούς. Η χρυσή τομή στην επιλογή ελαστικών δείχνει να είναι το μυστικό που ανεβάζει ή… χαντακώνει – στην αντίθετη περίπτωση – την απόδοση των μονοθεσίων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ