Η μετοικεσία για το θέατρο του Παραδείσου της Νόνικας Γαληνέα ήρθε να μας φέρει στον νου τη γενναία, μεγάλη θεατρική οικογένεια που δόξασε, όχι μόνο στον τόπο μας, εκτός των άλλων, και την υποκριτική ως υψηλή τέχνη. Το ελληνικό θέατρο πριν από 50 χρόνια είχε παρουσιάσει ελληνικές σκηνοθεσίες μεγάλων έργων του παγκόσμιου δραματολογίου στην Αμερική, στον Καναδά, στη Σοβιετική Ενωση, στο Λονδίνο, στο Παρίσι, στην Αίγυπτο, στον Ισραήλ και στις βαλκανικές χώρες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ