Η τάση, τα τελευταία χρόνια, έχει κοπάσει ή, μάλλον έχει, με κάποιον τρόπο, μεταλλαχθεί και εγκατασταθεί στο αισθητικό μας τοπίο ως κανονικότητα, πάντως το κιτς, για δεκαετίες, υπήρξε ένα κεφάλαιο της ελληνικής show biz που, αν και τυπικά περιθωριακό, λειτούργησε ως mainstream πάνω στο οποίο «χτίσθηκαν» περσόνες, εκπομπές της ιδιωτικής τηλεόρασης, ρεπερτόρια, προγράμματα, μαγαζιά, καριέρες. Και έδωσε – και δίνει – δουλειά σε θεωρητικούς του φαινομένου που, κατά κανόνα, το προσεγγίζουν με έναν «ψαρωμένο» τρόπο. Είναι αυτό που, κατά καιρούς, το είπανε και καλτ καθότι πιο trendy η λέξη, η ουσία ωστόσο παραμένει η ίδια.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ