Οι Αμερικανοί είναι μετρ του μάρκετινγκ. Οι καλύτεροι στον κόσμο. Είναι μάστορες στο να αμπαλάρουν ένα προϊόν, να το διαθέτουν στην αγορά και να βγάζουν χρήματα. Κι η μεταγραφή του Λιονέλ Μέσι στην Ιντερ Μαϊάμι προσφέρει μία ακόμα απόδειξη γι’ αυτό.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ