Δεκέμβριος 2015 – εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ. Ενα σποτ ξεχώριζε από όλα τα υπόλοιπα. Ηταν αυτό που είχε δημιουργήσει το επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη για την υποψηφιότητά του. Ξεκινούσε με το απόσπασμα της συνέντευξης του Αλέξη Τσίπρα στον Μπιλ Κλίντον, το πλάνο όπου στελέχη της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είχαν χάσει τον φάκελο με τις προτάσεις προς την τρόικα, φωτογραφία από τη Σύνοδο Κορυφής όπου ο Αλέξης Τσίπρας φαινόταν απομονωμένος στην άκρη του κάδρου, ενώ στο σπικάζ ακουγόταν το «madame Merkel». Το σποτ συνέχιζε με σκόρπιες ατάκες. «Βάλε τέλος. Η Ελλάδα πρέπει να εκπροσωπείται με αξιοπιστία. Με αυτόν που θα αντιμετωπίζεται ως ισότιμος. Με αυτόν που δεν θα ξαναρισκάρει τη θέση μας στην ευρωζώνη. Στις 20 Δεκεμβρίου εσύ αποφασίζεις. Ψηφίζουμε Πρωθυπουργό». Το σποτ δεν είχε ούτε μία αναφορά στις εσωκομματικές εκλογές. Δεν ανέφερε τη λέξη ΝΔ. Δεν είχε μομφές για τους συνυποψηφίους του Κυριάκου Μητσοτάκη. Δεν είχε ούτε καν πλάνο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Εθετε όμως επιτακτικά το βασικό διακύβευμα: ποιος μπορεί να νικήσει τον Αλέξη Τσίπρα, ποιος μπορεί να γίνει πρωθυπουργός. Η απάντηση έβγαινε αβίαστα. Δεν δηλωνόταν καν στο σποτ. Δεν χρειαζόταν. Οκτώ χρόνια μετά σε ένα αντίστοιχο σταυροδρόμι βρίσκεται το ΠΑΣΟΚ και ο Νίκος Ανδρουλάκης. Το διακύβευμα είναι παρόμοιο. Ποιος μπορεί να σταθεί στον ρόλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ποιος μπορεί να ασκήσει πιο εποικοδομητική κριτική στον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ