Ο τελευταίος επιζών του Ολοκαυτώματος από την οικογένειά του, ο Πολωνοεβραίος Σάιμον Φρανκ, μετακομίζει στο Κορονέλ Σιβόρι, μια μικρή πόλη περίπου 150 χλμ. μακριά από το Μπουένος Αϊρες, τη δεκαετία του 1960. Αρχίζει να χτίζει τεράστια θεατρικά σκηνικά, που αναπαριστούν σκηνές από τη μικρή πόλη όπου μεγάλωσε αλλά και από το στρατόπεδο συγκέντρωσης στο οποίο δολοφονήθηκαν οι γονείς του. Ο μονόλογος μέσω του οποίου περιγράφεται η ζωή του διανθίζεται σιγά σιγά με την αναπαράσταση πραγματικών περιστατικών με τη συμμετοχή αμέτρητων κομπάρσων, κατοίκων του χωριού, το οποίο εν τέλει εξελίσσεται σε θεματικό πάρκο φέρνοντας φήμη και πλούτο στην περιοχή. Καθώς όμως τα χρόνια περνάνε η ταυτότητα του Σάιμον Φρανκ αρχίζει να ξεθωριάζει. Και κάτω από τις προσεκτικά διατυπωμένες διηγήσεις του και τα καλοσχεδιασμένα σκηνικά αρχίζει να αποκαλύπτεται μια δεύτερη. Θα αποδειχθεί άραγε τόσο διαφορετική ώστε τελικά από θύμα να αλλάξει θέση και να πάρει εκείνη του θύτη; Και ποιος είναι ο ρόλος του γάλλου σκηνοθέτη που φτάνει στην Αργεντινή για να εξετάσει αυτό το ιδιαίτερο θεατρικό φαινόμενο του θεματικού πάρκου;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ