Η κίνηση πάνω στον καμβά αποδόθηκε με τον ιδανικότερο τρόπο από τον θεμελιωτή του ιμπρεσιονισμού Εντγκάρ Ντεγκά ο οποίος παρακολουθούσε άπειρες ώρες προβών μπαλέτου στην Οπερα του Παρισιού. Ηταν γύρω στο 1899 όταν έστρεψε το βλέμμα του στους λαϊκούς χορευτές και χορεύτριες της Ρωσικής Αυτοκρατορίας διερευνώντας τη δυναμική κίνησή τους. Η σειρά αυτή φιλοξενείται στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και την αποκαλούσε «Russian Dancers». Πιθανολογείται ότι οι χορευτές έλκουν την καταγωγή τους από την Ουκρανία, η οποία αποτελούσε εκείνη την εποχή μέρος της Αυτοκρατορίας. Εξαιτίας της πίεσης που αντιμετώπιζε από τον κόσμο της Τέχνης μετά τη ρωσική εισβολή το Met μετονόμασε επίσημα τη συλλογή «Dancers in Ukrainian dress» (χορευτές με ουκρανική ονομασία). Η κίνηση του Met έρχεται ως συνέχεια εκείνης της Εθνικής Πινακοθήκης του Λονδίνου η οποία άλλαξε πέρυσι το όνομα από έναν πίνακα της εν λόγω σειράς έργων του Ντεγκά, από «Russian Dancers» σε «Ukrainian Dancers». Να σημειωθεί ότι το Μητροπολιτικό Μουσείο αρκετούς ζωγράφους πλέον τους αναγνωρίζει ως Ουκρανούς και όχι ως Ρώσους.