Σε πρώτο πλάνο βάζουν ολοένα και περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες τη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο, ζυγίζοντας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για χρήση στη ναυτιλία. Σε μια εποχή, μάλιστα, που ο ΙΜΟ έχει θέσει στο τραπέζι πιο φιλόδοξους στόχους, όπως είναι οι καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων ρύπων έως το 2050.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ