Ενας άγραφος κανόνας του εμπορίου λέει πως «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που η απαίτηση ενός πελάτη αποπνέει ρατσιστική οσμή και προσβάλλει την προσωπικότητα ενός υπαλλήλου; Στην κοσμοθεωρία της Γεωργίας, ιδιοκτήτριας εστιατορίου στη λεωφόρο Θρακομακεδόνων, η οποία προ ημερών ήρθε αντιμέτωπη με αυτή την υπόθεση εργασίας στην πράξη, το συγκεκριμένο δίλημμα δεν υπάρχει καν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ