Ενας άγραφος κανόνας του εμπορίου λέει πως «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που η απαίτηση ενός πελάτη αποπνέει ρατσιστική οσμή και προσβάλλει την προσωπικότητα ενός υπαλλήλου; Στην κοσμοθεωρία της Γεωργίας, ιδιοκτήτριας εστιατορίου στη λεωφόρο Θρακομακεδόνων, η οποία προ ημερών ήρθε αντιμέτωπη με αυτή την υπόθεση εργασίας στην πράξη, το συγκεκριμένο δίλημμα δεν υπάρχει καν.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ