Πριν από μία διετία το e-shoping ήταν «σπορ» μόνο για νέους, αυτό φαίνεται ότι έχει αλλάξει και πλέον περισσότεροι από οκτώ στους δέκα καταναλωτές ηλικίας άνω των 65 ετών επισκέπτονται τον κόσμο του Διαδικτύου για τις αγορές τους και άλλες καθημερινές συναλλαγές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ