Κάπου ανάμεσα στο όνειρο και την πραγματικότητα, τον εφιάλτη και τη ρεαλιστική εκδοχή της ζωής, κινείται το έργο του Γερμανού Μάριους φον Μάγενμπουργκ «Ο σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι» (2008), με τη σκηνοθετική υπογραφή του Γιώργου Κουτλή – για δεύτερη χρονιά στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ενα έργο που θα μπορούσε να πιάνει τον νήμα από τον Κάφκα και τον απειλητικό του κόσμο, γεμάτο νύξεις, αμφισημίες, υπονοούμενα και παραπομπές σε ένα μελλοντικό εφιαλτικό σκηνικό – τόσο κοντά και τόσο μακριά ταυτόχρονα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ