Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πια αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτικής επικοινωνίας: τα κομματικά επιτελεία γνωρίζουν πως το ψηφιακό αποτύπωμα μπορεί να καταστρέψει ή να διασώσει μια πολιτική ή τον πολιτικό που την ασκεί. Δεν αποτελούν μόνο μια άμεση μέτρηση για τις διαθέσεις που επικρατούν αλλά και ένα εργαλείο επηρεασμού της κοινής γνώμης, το οποίο προεκλογικά μπορεί να αποδώσει μόνο αν πιάσει τον ρυθμό της εποχής και της κοινωνίας. Και ο ρυθμός, αν μη τι άλλο, είναι ταχύτατος, κάνοντας την προεκλογική καμπάνια να θυμίζει χρονολόγιο στο Facebook – γιατί, ανεξάρτητα από τον αλγόριθμο των μικροκοινοτήτων που δεν επιτρέπει ουσιαστική αλληλεπίδραση χρηστών με διαφορετικές απόψεις, όλοι συζητούσαν για τα ίδια θέματα στον ίδιο (σύντομο) χρόνο. Ο μέσος όρος «ενδιαφέροντος» μιας θεματικής ήταν περίπου τρεις μέρες – και μετά η δημόσια συζήτηση συνέχιζε στο επόμενο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ