Το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και η μεθανόλη είναι δυο εναλλακτικά καύσιμα που φαίνεται να προτιμούν οι πλοιοκτήτες όταν αποφασίζουν να τοποθετήσουν παραγγελίες για τη ναυπήγηση πλοίων με δυνατότητα χρήσης και άλλων καυσίμων πέραν του συμβατικού μαζούτ.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ