Η κρίση προσωπικού στα αγγλικά σχολεία που δημιουργείται εδώ και μια δεκαετία δεν δείχνει σημάδια χαλάρωσης. Ο αριθμός των κενών θέσεων αυξήθηκε κατά 44% μεταξύ 2021 και 2022. Ενας στους τέσσερις νέους εκπαιδευτικούς εγκαταλείπει το επάγγελμα εντός τριών ετών. Ο διευθυντής ενός σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης περιγράφει την προσπάθεια να καλύψει ορισμένους ρόλους ως «διαφήμιση για μονόκερο». Ακόμη και στα αγγλικά, όπου η πρόσληψη ήταν παραδοσιακά ευκολότερη από ό,τι στα μαθηματικά ή τις φυσικές επιστήμες – όπου τα σχολεία αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό από υψηλότερα αμειβόμενους εργοδότες του ιδιωτικού τομέα – υπάρχουν ελλείψεις. Ολο και περισσότεροι μαθητές διδάσκονται από προσωπικό χωρίς εξειδίκευση στο αντικείμενο. Αυτό θα πρέπει να αποτελεί πηγή βαθιάς ανησυχίας, αλλά και ντροπής, στην κυβέρνηση. Είναι δουλειά των υπουργών να επιβλέπουν τα κρατικά σχολεία. Είναι υπεύθυνοι για μια κατάσταση στην οποία το να γίνεις και να παραμείνεις δάσκαλος έχει γίνει λιγότερο ελκυστικό. Δεν φαίνεται ότι κανένας από αυτούς έχει αντιληφθεί το πρόβλημα. Χωρίς δασκάλους, η διδασκαλία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Οι δυσκολίες είναι πιο σοβαρές σε μειονεκτούντα σχολεία και περιοχές, πράγμα που σημαίνει ότι τα κενά επιδόσεων αναμένεται να αυξηθούν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ