Τα μη αναγκαία είδη αλλά και ακριβά προϊόντα για το καλάθι του μέσου νοικοκυριού «κόβουν» οι έλληνες καταναλωτές αλλάζοντας αγοραστικές συνήθειες και προσαρμόζοντας τις επιλογές τους στο υψηλότερο κόστος διαβίωσης.Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που παρουσιάστηκε στη διάρκεια του 15ου συνεδρίου της ECR Hellas από τον καθηγητή Γιώργο Μπαλτά, ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει ότι έχει περιορίσει πλέον έντονα την αγορά έτοιμων γευμάτων, τέσσερις στους δέκα τις αγορές τους σε οινοπνευματώδη, μπίρες και κρασιά, πάνω από 1/3 τις αγορές σε φυτικά τρόφιμα, όπως και σε γλυκά και αλμυρά σνακ και βιολογικά προϊόντα. Η ακρίβεια στα ράφια επιβάλλει καλό σχεδιασμό στη λίστα των αγορών από το σουπερμάρκετ και παράλληλα τη στροφή σε φθηνότερες επιλογές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ή προσφοράς στις κατηγορίες των χαρτικών, με τη μία στις τρεις αγορές να είναι φθηνότερα προϊόντα, τα είδη νοικοκυριού-καθαρισμού, τα συσκευασμένα τρόφιμα, τα απορρυπαντικά, ακόμα και τα γαλακτοκομικά και τα κατεψυγμένα λαχανικά και τρόφιμα. Μάλιστα το 58,3% των ελλήνων καταναλωτών επιλέγουν να αγοράζουν απορρυπαντικά μόνο όταν είναι σε έκπτωση και σε κάποια προσφορά. Αλλες κατηγορίες που επιλέγουν οι Ελληνες να αγοράζουν μόνο όταν είναι σε προσφορά είναι είδη προσωπικής καθαριότητας και φροντίδας (56,1%), χαρτικά (46,5%), είδη νοικοκυριού (45,1%), συσκευασμένα προϊόντα πρωινού (41 %), καφές (38%), τυποποιημένα τρόφιμα (36,9%), κατεψυγμένα λαχανικά (34%) και τρόφιμα (33,2%) καθώς και αναψυκτικά, χυμούς και νερά (31%).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ