H εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι δέσμια της προόδου των μπαταριών, της αύξησης της αυτονομίας τους και της ταχύτητας φόρτισης, με τον χρόνο αναμονής να βελτιώνεται χρόνο με τον χρόνο. Και με γνώμονα ότι στο μέλλον το μεγαλύτερο ποσοστό σε καινούργια οχήματα που θα πωλούνται στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες θα είναι ηλεκτρικά, ή plug-in hybrids χαμηλών εκπομπών εκδόσεις, δίνει ισχυρό κίνητρο στους τεχνολογικούς κολοσσούς να αναπτύξουν μια νέα γενιά μπαταριών που θα… εκτοξεύσει τις αυτονομίες που θα ξεπερνούν τα 1.000 και πλέον χιλιόμετρα. Ηδη η Toyota, μετά την Tesla και τη Mercedes, δείχνει πρόθυμη να προχωρήσει την εξέλιξη μιας μπαταρίας – εντάσσεται στο μακροπρόθεσμο πρόγραμμά της για τα ηλεκτρικά οχήματά της – που θα προσφέρει αυτονομία έως 1.448 χλμ. Το πρώτο βήμα της νέας στρατηγικής της Toyota θα είναι μια μπαταρία λιθίου, που έπειτα από μια πλήρη φόρτιση θα προσφέρει αυτονομία έως 965 χλμ. Το πρώτο μοντέλο που θα την υιοθετήσει θα είναι ένα Lexus, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί το 2026.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ