Η αύξηση της ζήτησης θα υπολείπεται της προσφοράς χωρητικότητας για τα επόμενα τουλάχιστον δύο χρόνια στον κλάδο των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια, με αποτέλεσμα την πίεση των τιμών και την πτωτική τάση στο κόστος μεταφοράς. Οι ναύλοι των φορτίων έχουν μειωθεί 16% από την αρχή του έτους και οι όποιες προσπάθειες των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών να τους «σπρώξουν» προς τα πάνω δεν έχουν αποδώσει, σύμφωνα με τους αναλυτές. Αυτό οφείλεται απλώς στο γεγονός ότι η ζήτηση μειώνεται, εκτίμησε ο Peter Sand, αναλυτής της Xeneta.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ