Στήριγμα παραμένει η Κίνα για τη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου παρά τις περί του αντιθέτου εκτιμήσεις που διατυπώνονταν κατά καιρούς. Οι αναλυτές αποδίδουν τη στασιμότητα που παρατηρείται στους ναύλους των πλοίων που μεταφέρουν κυρίως σιδηρομετάλλευμα, άνθρακα και σιτηρά περισσότερο στη μείωση της ευρωπαϊκής ζήτησης άνθρακα, τη μειωμένη εξαγωγική δραστηριότητα σιτηρών, καθώς και την επιστροφή των επιπέδων συμφόρησης στα λιμάνια στο κανονικό επίπεδο μετά την πανδημία, παρά την κινεζική ζήτηση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ