Η πράξη αποδεικνύει ότι οι επιτυχημένες εταιρείες είναι αυτές που έχουν θέσει ξεκάθαρους στόχους για την ψηφιακή στρατηγική και τον μετασχηματισμό τους. Mάλιστα οι ελληνικές επιχειρήσεις φαίνεται να υπερτερούν στην αντίληψη για τον ψηφιακό σχεδιασμό, σε σχέση με αυτές της ΕΕ καθώς το 91% των μεσαίων και 74% των μικρών επιχειρήσεων στη χώρα μας έχουν διαμορφώσει τουλάχιστον ένα στρατηγικό περίγραμμα για την πορεία των ψηφιακών πρωτοβουλιών τους όταν τα αντίστοιχα ποσοστά στην ΕΕ είναι 59% για τις μεσαίες επιχειρήσεις και 49% για τις μικρές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ