Διαβάζοντας τη μελέτη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων που έδωσε χθες στη δημοσιότητα ο ΣΕΒ γεμίζει κάποιος αισιοδοξία. Σχεδόν όλες πλέον οι επιχειρήσεις έχουν ιστοσελίδες, πάνω από το 80% προσφέρουν ιντερνετική εξυπηρέτηση πελατών και άνω του 60% εφαρμόζουν τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει σχεδόν σε όλες τις λειτουργίες και κυρίως στο μάρκετινγκ. Ομως, με μια προσεκτικότερη ανάγνωση διαπιστώνεται ότι ακόμα υπάρχει απόσταση να καλυφθεί ώστε οι ελληνικές επιχειρήσεις να μπορούν να ανταγωνίζονται τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές. Πράγματι, μεγάλο μέρος της απόστασης έχει καλυφθεί, αλλά η απόσταση παραμένει. Η θετική κατεύθυνση φαίνεται από τον δείκτη DMI. Οι ελληνικές επιχειρήσεις ψηφιοποιήθηκαν πέντε φορές ταχύτερα από τον μέσο όρο της ΕΕ. Ο ρυθμός μεταβολής της ψηφιακής ωριμότητάς τους την περίοδο 2019-2022 ανέρχεται στο 9,2% έναντι 1,9% στην ΕΕ. Ως αποτέλεσμα, οι ελληνικές επιχειρήσεις διαθέτουν πλέον το 70% της μέσης ψηφιακής ωριμότητας στα 27 κράτη-μέλη της Ενωσης. Η μερική κάλυψη της απόστασης είναι από μόνη της σημαντική.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ