Τα χρόνια πέρασαν αλλά το σλόγκαν «live your myth in Greece» της καμπάνιας του 2004 για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό είναι ακόμα εδώ. Ξεσηκώνεται συχνά-πυκνά, όχι για καλό αλλά για ειρωνεία και επικριτικά σχόλια σχετικά με την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, με τις συνθήκες εργασίας στη θερινή σεζόν, με παθογένειες στην ελληνική βαριά βιομηχανία. Στα social media το μότο «ζήσε τον μύθο σου» κούμπωσε σε αμέτρητες αναρτήσεις ως δηκτική λεζάντα στο στιγμιότυπο από τη Ρόδο, στην εικόνα του σερβιτόρου ο οποίος, μπαίνοντας στη θάλασσα με τα ρούχα και μέχρι το στήθος, παραδίδει παραγγελίες στις πλωτές εξέδρες του beach bar. Η κάθε πλευρά (εργαζόμενος, εργοδότης, υπουργεία, αρμόδιες αρχές) έδωσαν την εκδοχή τους και η έρευνα συνεχίζεται.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ