Τοπία λουσμένα διπλά στο φως του Αιγαίου: «ντυμένα» με τις αχτίδες του ήλιου όπως πέφτουν στο Πετρί της Λέσβου, που ο Χρόνης Μπότσογλου κατάφερε να αποδώσει στον καμβά του, όταν επιχείρησε στα 70 του να διαχειριστεί εκείνο που θεωρούσε ως «ακατατόρθωτο», την «τελευταία ζωγραφική πρόκληση», το βουνό. Αλλά και παραδομένα στο φως της Ανδρου, καθώς είναι τα μοναδικά από τα 100 έργα (σχέδια με μολύβι, παστέλ, ελαιογραφίες, ακουαρέλες, μπρούντζινα, ορειχάλκινα και γύψινα) της μετά θάνατον αναδρομικής έκθεσης του σπουδαίου ζωγράφου και δασκάλου που φιλοξενούνται στην αίθουσα του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στη Χώρα της Ανδρου με φυσικό φωτισμό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ