Οι μαθητές και μαθήτριες που πέρασαν τη δοκιμασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων κλήθηκαν να διαχειριστούν ένα δύσκολο θέμα, ειδικά το δεύτερο κείμενο που αναφέρεται στις διαφορές του κλασικού ορισμού του φεμινισμού με τον νεοφεμινισμό και μεταφεμινισμό. Είναι ένα κείμενο στο οποίο θα ήταν δύσκολο να συμφωνήσουν ή να διατυπώσουν με σαφήνεια την άποψή τους άνθρωποι που ασχολούμαστε με τα κινήματα εδώ και πολλά χρόνια, πολύ δε περισσότερο τα παιδιά που, κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, σπάνια έχουν την ευκαιρία να εκτεθούν ή να κατανοήσουν ακόμη και τις βασικές παραδοχές της ισότητας και της συμπερίληψης ως αναφαίρετα ανθρώπινα δικαιώματα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ