Το επιτελείο Μητσοτάκη έχει αξιοποιήσει αποτελεσματικά την τεχνική του Ντικ Μόρις. Πρόκειται για τον περιβόητο σύμβουλο στρατηγικής επικοινωνίας, τον οποίο το 1994 κάλεσε επειγόντως ο Μπιλ Κλίντον. Ο αμερικανός πρόεδρος είχε χάσει τις ενδιάμεσες εκλογές για το Κογκρέσο και κατέρρεε στις δημοσκοπήσεις. Ο Μόρις τού πρότεινε την «τακτική της τριγωνοποίησης» (triangulation).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ