Η σχέση του Μίλαν Κούντερα με τον κινηματογράφο είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο στη ζωή του. Αν και ο ίδιος μετά την αποφοίτησή του από το τμήμα λογοτεχνικών και αισθητικών επιστημών της Σχολής Καλών Τεχνών της Πράγας εντάχθηκε στις τάξεις των καθηγητών Ακαδημίας Κινηματογράφου της Πράγας, ενθάρρυνε τους φοιτητές του να μη γράφουν σενάρια και να αφοσιωθούν στη λογοτεχνία. Η γαλλική εφημερίδα «Liberation» υπογραμμίζει ότι σε αντίθεση με τη διαδεδομένη αντίληψη δεν συναναστρεφόταν τον μαθητή του Μίλος Φόρμαν, αλλά ούτε τους άλλους σκηνοθέτες του τσεχικού Νέου Κύματος, παρόλο που τους γνώριζε. Ακόμη και αν ο Γιάρομιλ Γέρες σκηνοθέτησε τη διασκευή του πρώτου του μυθιστορήματος «Το αστείο» αμέσως μόλις εκδόθηκε (1967).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ