Τέσσερις σχεδόν δεκαετίες κρατεί η συζήτηση για το άρθρο 16. Δογματισμοί, πολιτικές σκοπιμότητες, άγνοια του ευρωπαϊκού και διεθνούς περιβάλλοντος και κυρίως φόβος για το άγνωστο, άφησαν τη χώρα μόνη σε όλη την ΕΕ να επιμένει στον εκπαιδευτικό απομονωτισμό της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ