Η «επαναφορά» ενός διάσημου καλλιτέχνη στη σκηνή για απανωτά μπιζαρίσματα είναι σχεδόν νομοτελειακή – σαν ένας κώδικας που μοιράζεται με το κοινό. Στην προχθεσινή εμφάνιση του κινέζου πιανίστα Lang Lang, ωστόσο, τίποτε δεν φαινόταν «προδιαγεγραμμένο». Το κοίλο του Ηρωδείου τον κάλεσε τέσσερις φορές να επανέλθει μετά το ρεσιτάλ του στο «Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα σε λα ελάσσονα» του Γκριγκ. Και εκείνος, υπό την ευγενική παρότρυνση του μέντορά του, του σπουδαίου μαέστρου Κρίστοφ Εσενμπαχ, επέστρεψε για να παίξει το κινεζικό «Κίτρινο γιασεμί» και να επιδοθεί σε πιανιστικούς αυτοσχεδιασμούς. Την ίδια αντίδραση το ακροατήριο επιφύλαξε για τον γερμανό αρχιμουσικό, ο οποίος στο δεύτερο μέρος διηύθυνε τους μουσικούς της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στη «Συμφωνία αρ. 4 σε φα ελάσσονα, έργο 36» του Τσαϊκόφσκι. Το εκρηκτικό φινάλε συμπύκνωσε και τη θέρμη με την οποία τον «αγκάλιασε», τον επιδοκίμασε και τον αποχαιρέτησε το κοινό ύστερα από δύο και κάτι ώρες μεγάλης μουσικής. Και εκείνος, στενά συνδεδεμένος πλέον με την ΚΟΑ, δεν ξέχασε να υποδείξει τη συμβολή των μουσικών της στο μοναδικό ακρόαμα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ