H τεχνητή νοημοσύνη διαθέτει τεράστιες δυνατότητες. Ταυτόχρονα όμως η αλόγιστη χρήση της εγκυμονεί ανάλογους κινδύνους και υπογραμμίζεται δικαιολογημένα η ανάγκη να θεσπιστούν κανόνες για τον έλεγχο των εφαρμογών της. Μια από τις περιοχές όπου χρησιμοποιείται ήδη καταχρηστικά στις ΗΠΑ είναι η εκπαίδευση, δευτεροβάθμια και ανώτατη. Μαθητές και φοιτητές βρήκαν στην εφαρμογή Chatgtp τον ιδανικό «βοηθό» (assistant), που στην πραγματικότητα κάνει για λογαριασμό τους τη δουλειά που τους έχει αναθέσει ο διδάσκων. Υπάρχουν πλέον και εργαλεία (detectors), μέσω των οποίων ο καθηγητής μπορεί να εντοπίσει τη χρήση της. Επιχείρησα να κάνω κάτι πιο πεζό και πρακτικό αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, δηλαδή να ελέγξω την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχει στους μαθητές και τους φοιτητές η εν λόγω εφαρμογή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ