Εκπνέει σήμερα η προθεσμία υποβολής αιτήσεων επιχειρήσεων για το «Ειδικό πρόγραμμα προεργασίας για άνεργους νέους, ηλικίας 18-29 ετών, περιοχών των Περιφερειών Δυτικής Μακεδονίας και Πελοποννήσου που επλήγησαν από τις επιπτώσεις της απολιγνιτοποίησης». Από τις συνολικά 3.000 διαθέσιμες θέσεις έχουν ήδη καλυφθεί 2.700 και συνεπώς παραμένουν διαθέσιμες μόλις 300 θέσεις. Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του «κοινωνικού πακέτου» της ΔΥΠΑ για τη στήριξη της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής στις λιγνιτικές περιοχές. Ωφελούμενοι είναι άνεργοι 18-29 ετών και η διάρκεια του προγράμματος είναι 7 μήνες. Η ΔΥΠΑ καταβάλλει αποζημίωση ίση με τον κατώτατο μισθό και αναλογία δώρων και επιδόματος αδείας. Το πρόγραμμα απευθύνεται στις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, καθώς και σε επιχειρήσεις, φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου και σε επιχειρήσεις τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού που ασκούν τακτικά οικονομική δραστηριότητα στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και σε περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου (Δήμοι Μεγαλόπολης, Τρίπολης, Γορτυνίας, Σπάρτης, Οιχαλίας, Καλαμάτας).

ΕΠ. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Πρόστιμα για καρτέλ

σε καλλυντικά

 Πρόστιμα ύψους 111.521,13 ευρώ επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού στις εταιρείες Caudalie Hellas και Caudalie SAS για κάθετες συμφωνίες στην αγορά καλλυντικών. Οπως αναφέρει ανακοίνωση της Επιτροπής, συνεδρίασε η ολομέλειά της και αποφάσισε την αποδοχή της σχετικής πρότασης Διευθέτησης Διαφοράς που υπέβαλε η εταιρεία Caudalie. Στη σχετική απόφαση εξετάστηκαν πρακτικές απαγόρευσης εκ μέρους της Caudalie της προώθησης των προϊόντων αυτής από τους λιανοπωλητές μέσω επιγραμμικών πλατφορμών σύγκρισης τιμών ή των σχετικών υπηρεσιών/εργαλείων σύγκρισης τιμών επιγραμμικών πλατφορμών.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Δωρεάν μια σειρά

σεμιναρίων

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, προσφέρουν δωρεάν μια σειρά σεμιναρίων με στόχο την εκπαίδευση και κατάρτιση των μελών του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, στο γνωστικό αντικείμενο «CUSTOMER EXPERIENCE AND SATISFACTION OPTIMIZATION», με αντίστοιχο τίτλο στα ελληνικά «Βελτιστοποίηση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των πελατών», με έμφαση στις ακόλουθες θεματικές ενότητες: Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους όσοι έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες-αγοραστές προϊόντων ή υπηρεσιών και αποτελούν το προσωπικό πρώτης γραμμής (front line employees). Μετά την ολοκλήρωση των σεμιναρίων οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης από το ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.