Με μια σκηνή, φυσική, ρεαλιστική, μια σκηνή εξαιρετικά προσωπική, ξεκινά η καινούργια παραγωγή του Μάριο Μπανούσι, που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και του προγράμματος Grape. Ενας νεαρός άνδρας – στην προκειμένη περίπτωση ο ίδιος ο δημιουργός, βγάζει σιγά-σιγά τα ρούχα του, τα βάζει στο πλυντήριο και μπαίνει κάτω από το ντους: Ενώπιον του κοινού κάνει μπάνιο σαν να μην τον βλέπει κανείς, έτσι όπως συμβαίνει στην πραγματική ζωή. Πλένεται, λούζεται, ρίχνει πάνω του νερό, παίρνει την πετσέτα του και σκουπίζεται για να ξαναντυθεί. Εχει μια αλλόκοτη γοητεία η σκηνή αυτή, εντάσσοντας τον θεατή σε μια τελετουργία με γήινα στοιχεία. Γιατί στη συνέχεια η παράσταση «Taverna Miresia – Mario Bella Anastasia» γίνεται ένα ακόμα δείγμα σκηνικής τελετουργίας, όπου η προσωπική μνήμη των παιδικών χρόνων και η μνήμη του θανάτου (του πατέρα) συνθέτουν το θέαμα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ