Στις αρχές του 2000 η έννοια της ανθεκτικότητας ήταν ένα στοιχείο της εργαλειοθήκης του μάρκετινγκ στην αγορά των καλλυντικών, προωθώντας μία αντιγηραντική κρέμα που η υψηλή τεχνολογία της διατηρούσε ανθεκτικό τον δερματικό ιστό ώστε να μη χάσει την ελαστικότητά του. Η ανθεκτικότητα (resilience) -σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο της αμερικανικής ψυχιατρικής εταιρείας – είναι η διαδικασία και το αποτέλεσμα της επιτυχούς προσαρμογής σε δύσκολες εμπειρίες ζωής, ιδίως μέσω της νοητικής, συναισθηματικής και συμπεριφορικής ευελιξίας και της προσαρμογής σε εξωτερικές και εσωτερικές απαιτήσεις.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ