Κάνω ένα διάλειμμα στην ανάλυση των δραματικών και κωμικών μεγεθών της μοναδικής κληρονομιάς στη θεατρική ποίηση για να τιμήσω τις εξαίσιες απόπειρες να πάρουν σκηνική υπόσταση τα μεγάλα κωμικά αριστουργήματα του Αριστοφάνη. Ο Αριστοφάνης σε μερικές κωμωδίες του ανατρέχει στο αττικό κωμικό παρελθόν και τιμά τις προηγηθείσες κωμικές απόπειρες. Δεν χρειάζεται, βέβαια, να ξαναθυμίσω πως το θέατρο, και ιδίως η κωμωδία, δεν είναι ανακάλυψη και δημιουργία των Ελλήνων απάντων, αλλά μόνο της Αθήνας, κι αυτό, διότι το είδος αυτό της τέχνης γεννήθηκε μέσα στις συνθήκες που μόνο η Αθήνα εγέννησε και καλλιέργησε, τις δημοκρατικές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ