«Το παλιό χάνεται. Το καινούργιο αργεί να έρθει. Μια έγκυος χήρα είναι η εικόνα της κοινωνίας μας». Αυτή τη θέση του ρώσου διανοούμενου και επαναστάτη Αλεξάντρ Χέρτζεν, μεταφερμένη στις σχέσεις των δύο φύλων, διερευνούσε με γλυκόπικρο χιούμορ σε ένα από τα τελευταία μυθοπλαστικά έργα του ο πολυσυζητημένος Μάρτιν Εϊμις με έναυσμα τις καλοκαιρινές διακοπές μιας παρέας νεαρών Αγγλων σ’ έναν πύργο στον ιταλικό Νότο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ