Την ώρα που έχει ανοίξει φέτος με έντονο συχνά τρόπο η συζήτηση για τις παραστάσεις της Επιδαύρου, που ειδικά φέτος προκάλεσαν ποικίλες αντιδράσεις, νομίζω η μεγάλη θεατρική έκπληξη ήρθε από μια διοργάνωση που διεξάγεται εδώ και δύο χρόνια παράγοντας μερικά ιδιαίτερα ενδιαφέροντα δρώμενα, τη «2023 Ελευσίς – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης» υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Μιχαήλ Μαρμαρινού. Η δράση «Μυστήριο 35 Αισχύλου πρότζεκτ» ανοίγει έναν διάλογο πάνω στο αισχύλειο δράμα ως έναν φόρο τιμής στον αρχαίο τραγωδό που καταγόταν από την περιοχή. Ο σέρβος σκηνοθέτης Νικίτα Μιλιβόγεβιτς με τους «Πέρσες – Το ταξίδι στο πεδίο των ψυχών» του Αισχύλου, ανέβασε για δύο ημέρες και για περιορισμένο (αναγκαστικά) κοινό μια ιδιαίτερη παράσταση με στοιχεία περφόρμανς που εκτυλίσσεται και εν πλω, στο πλαίσιο αυτής της δράσης. Η παράσταση την οποία παρακολουθήσαμε το Σάββατο 29/7 ξεκινάει από το λιμάνι της Νέας Περάμου, συνεχίζεται στο καράβι που στροβιλίζεται και κάνει μια μικρή προσομοίωση των συνθηκών της ναυμαχίας ενώ η παράσταση συνεχίζεται και τελειώνει στον υποβλητικό και μυστηριακό χώρο της Σαλαμίνας με τρεις διαφορετικές στάσεις δημιουργώντας μια περφόρμανς η οποία αφήνει ένα ανεξίτηλο στίγμα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ