Τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ανέδειξαν για άλλη μία φορά τις κρίσιμες παθογένειες του συστήματος εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τα άλυτα προβλήματα που εγκλωβίζουν τις επιλογές σπουδών χιλιάδων παιδιών σε έναν αέναο φαύλο κύκλο. Πέρα από τις διακυμάνσεις των βάσεων στις λεγόμενες περιζήτητες Σχολές, οι οποίες μονοπωλούν το ενδιαφέρον των ειδικών αλλά και της κοινωνίας στο ετήσιο εθνικό τελετουργικό των Πανελλαδικών Εξετάσεων, μια άλλη – λιγότερο προβεβλημένη – πραγματικότητα καταγράφεται με αυξανόμενη ένταση, από χρονιά σε χρονιά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ