Η «Εποχή» ρώτησε τους τέσσερις υποψήφιους προέδρους του ΣΥΡΙΖΑ τι, κατά τη γνώμη τους, προέχει να αλλάξει στη λειτουργία και την πολιτική του κόμματος σε σχέση με το παρελθόν ώστε αυτό να επανακάμψει. Κι ο Στέφανος Τζουμάκας, ανάμεσα στις άλλες θεωρίες που ανέπτυξε, υποστήριξε ότι «η συντόμευση της “βάρδιας Μητσοτάκη” είναι δική μας υπόθεση, σε συνεργασία και σε συμπόρευση με τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων και των Ελληνίδων σε δημοκρατική κατεύθυνση». Η βάρδια των αερολόγων στην ελληνική πολιτική σκηνή δεν θα τελειώσει άμεσα, δηλαδή.

Αυστηροποίηση

Ο κεντροαριστερός εκπρόσωπος Τύπου Θανάσης Γλαβίνας ρωτήθηκε αν το ΠΑΣΟΚ συμφωνεί με την αυστηροποίηση των ποινών για τους εμπρηστές. Δεν είναι καταρχήν αρνητικοί, απάντησε. Ωστόσο, έσπευσε να προσθέσει πως η πράξη έχει δείξει ότι «η αυστηροποίηση δεν σημαίνει ότι αυτόματα μειώνεται και το εύρος της εγκληματικότητας και το πλήθος των εγκληματικών πράξεων». Κάτι μου λέει ότι το ΠΑΣΟΚ σκοπεύει να ταράξει την κυβερνώσα ΝΔ στην υπερανάλυση κάθε πρότασης που εκείνη ρίχνει στο τραπέζι.

Συζήτηση

Οι πληροφορίες από τη χθεσινή συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ θέλουν τον υπουργό Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Κικίλια να ενημέρωσε τους υπόλοιπους παρισταμένους για την υλοποίηση του σχεδίου ΑΙΓΙΣ, χωρίς όμως να γίνει εκτενέστερη συζήτηση για τα επιχειρησιακά σχέδια πυρασφάλειας. Ε, μα γιατί να επεκταθούν σε τέτοιες λεπτομέρειες; Μήπως τρεις εβδομάδες καιγόταν η χώρα και οι φλόγες έφτασαν σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις;

Ταχύτητες

Αφού επιθεώρησε το ψηφιακό μάτι της ΑΑΔΕ, ο Κωστής Χατζηδάκης ενημέρωσε κάθε ενδιαφερόμενο ότι «το αυτοκίνητο της κυβέρνησης δεν πρόκειται να βάλει όπισθεν» στο θέμα της πάταξης της φοροδιαφυγής. Μάλιστα. Θα πρότεινα να βάλει στο GPS του και όλους αυτούς τους τουριστικούς προορισμούς όπου κανένας δεν εμφανίζει απόδειξη – παρά μόνο δελτία παραγγελίας – όταν οι πελάτες ζητάνε τον λογαριασμό. Γιατί εκεί πάει με μία ταχύτητα μόνο, εκείνη όσων πολιτών πληρώνουν με κάρτα.