Είναι δύσκολο να δει κάποιος τις τοιχογραφίες του Μιχαήλ Αγγελου της Καπέλα Σιστίνα και να συλλάβει την πνευματικότητά τους όπως και την ποιητική του δημιουργού τους για την ανθρώπινη καταγωγή, από την οποία η Καθολική Εκκλησία απομακρύνθηκε μετά την Αναγέννηση. Η δυσκολία θέασης οφείλεται στο μεγάλο ύψος της οροφής. Σε αυτό προστίθεται και ένας ακόμη παράγοντας που καθιστά τις πολυσυζητημένες τοιχογραφίες της Καπέλα Σιστίνα σπάνια ορατές: ο σύγχρονος τουρισμός. «Αυτό δεν οφείλεται ακριβώς σε μια συλλογική αποτυχία όσων ταξιδεύουν από όλο τον κόσμο για να τις δουν», γράφει στο lithub.com η Τζίνι Μάρσαλ. Η συγγραφέας του βιβλίου «All Things Move: Learning to Look in the Sistine Chapel», επισημαίνει πως τη στιγμή που οι επισκέπτες προσπαθούν να συγκεντρωθούν για να αφεθούν στο έργο του Μιχαήλ Αγγελου ένας από τους φύλακες θα απαιτήσει σιωπή μέσω ενός ηχείου και θα διαλύσει τη νοητική διαδικασία. Ενώ ένας άλλος φύλακας θα προσπαθήσει να οδηγήσει προς την έξοδο την ομάδα για να εισέλθουν οι επόμενοι επισκέπτες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ