Η ηλεκτροκίνηση αποκτά έναν εν δυνάμει στο μέλλον αντίπαλο. Την υδρογονοκίνηση, που παρά τα πισωγυρίσματα των μεγάλων κολοσσών και των αυτοκινητοβιομηχανιών, δείχνει να πατάει τους τελευταίους μήνες σε στέρεο έδαφος, όπως μαρτυρούν και οι ανοδικές πωλήσεις. Τα νέα μοντέλα που φουλάρουν με υδρογόνο «ξεπετάγονται» ταχύτατα, ενώ κερδίζουν έδαφος τόσο με την τεχνολογική τους υπεροχή όσο και με τη μεγάλη αυτονομία τους, την ώρα που ο εφοδιασμός τους πραγματοποιείται σε χρόνους εφάμιλλους με αυτών των μοντέλων βενζίνης. Το υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο, που ξεκίνησε νωχελικά πριν από 25 χρόνια με τη θαρραλέα τότε Toyota και το Mirai – έχοντας να αντιμετωπίσει το ελλιπές δίκτυο ανεφοδιασμού – δείχνει σήμερα να κερδίζει την εμπιστοσύνη των εταιρειών και να ανοίγουν τα χαρτιά τους υλοποιώντας τα νέα πρότζεκτ που ήδη αφήνουν το εμπορικό τους αποτύπωμα. Σήμερα, εκτός από την Toyota και η BMW επενδύει σε μοντέλα με βασικό καύσιμο το υδρογόνο. Η βαυαρική φίρμα αναμένεται να έχει στην γκάμα της έως τα τέλη αυτής της δεκαετίας «ένα εμπορικό αυτοκίνητο υδρογόνου». Μάλιστα, θεωρούν ότι η ηλεκτροκίνηση έδωσε πρόσφορο έδαφος ώστε το υδρογόνο να αποτελεί την επόμενη τάση, που θα είναι το υδρογόνο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ